Car el mè amor fa pian, fa pian pianin (Ti te set in lett).

Car el mè amor fa pian, fa pian pianin (Ti te set in lett).

 

Ti te set in lett longa e distesa

 

ti te set in lett longa e distesa

 

e mi sont chi, sont chi sòtt a la gronda:

 

ripòsa, ripòsa, ripòsa mio ben

 

e ti te set in lett e mi sont chi al seren.

 

 

 

Ti te set in lett, ma desedada

 

ti te set in lett, ma desedada

 

e mi sont chi, sont chi che canti in strada:

 

ripòsa, ripòsa, ripòsa mio ben

 

e ti te set in lett e mi sont chi al seren.

 

 

 

Salta giò del lett ohi Gigia mia

 

salta giò del lett ohi Gigia mia

 

e derva derva on poo la gelosia:

 

vegn foeura, vegn foeura vegn foeura mio ben

 

te vedi finalment, te vedi al ciel seren.

 

 

 

Ecco che l’è chí la tua Gigetta

 

ecco che l’è chí la tua Gigetta

 

sí el mè Gaetanin, sont freschinetta:

 

remira, remira, remira mio ben

 

la tua Gigia l’è chí, l’è propi chí al seren.

 

 

 

Te set propi tí, Gigetta bella

 

te set propi tí, Gigetta bella

 

te brilla i bej ogitt come ona stella:

 

sí parla, sí parla, sí parla mio ben

 

intant discoraremm ch’inscí al bel ciel seren.

 

 

 

Dorma la mamin, ohi Gaetanin

 

dorma la mamin, ohi Gaetanin

 

car el mè amor fa pian, fa pian pianin:

 

sí canta, sí canta, sí canta mio ben

 

insemma cantaremm intant al ciel seren.

 

 

 

Tí te set al succ, stella adorada

 

tí te set al succ, stella adorada

 

e mí sont chí, sont chí a la rosada:

 

riposa, riposa, riposa mio ben

 

tí te set a la finestra e mí sont al seren.

 

 

2 pensieri su “Car el mè amor fa pian, fa pian pianin (Ti te set in lett).

  1. un canto popolare,una serenata,cantata durante la rosada(alba ? rugiada? madrugada?) dal moroso sotto la finestra della stanza da letto della propria amata, Mi vengono in mente dei versi corsi”sì fresca e pura come l’alba appena nata” ,tale mi sembra la freschezza ed il candore di questa serenata.

Rispondi

